COVID-19 ruuhkauttaa asiakaspalvelua - puhelinpalvelu ei käytössä

20.03.2020 08:02

Puhelinpalvelu

Kuten monessa muussakin työyhteisössä, on koronavirus COVID-19 johtanut meilläkin erityisjärjestelyihin. Kaikki työntekijämme ovat siirtyneet toimistoista etätöihin, mikä tekee asiakaspalvelun pyörittämisestä tavallista kimurantimpaa. Yhteydenottoja ja kyselyitä tulee nyt myös tavallista runsaammin, mutta pyrimme ruuhkasta huolimatta vastaamaan viesteihinne mahdollisimman nopeasti.

Rajallisten resurssiemme johdosta emme valitettavasti pysty ylläpitämään puhelinpalvelua, vaan pistämme kaikki paukut sähköpostilla tuleviin yhteydenottoihin vastaamiseen. Vastauksen saaminen omaan viestiin saattaa silti kestää tavallista pidempään, sillä puramme viestisumaa vanhimmasta alkaen.

Muistutuksena myös, että vastaukset moniin yleisiin kysymyksiin löytyvät infosivultamme. Oman luoton tiedot ja laskut pääsee tarkistamaan nopeimmin kirjautumalla omalle my.euroloan-asiakastilille.

Nykyhetki on varmasti sinullekin poikkeuksellinen, mutta kunhan tilanne tästä normalisoituu, pääsemme varmasti taas tarjoamaan palveluamme totutunlaisella tavalla.


Turvallista kevättä toivottaen

Euroloan



Evästeiden poistaminen ja käytön estäminen

Huomioithan, että evästeiden tai niiden tallentamisen estäminen saattaa vaikuttaa tiettyihin verkkosivustomme toiminnallisuuksiin. Verkkosivustollamme vierailusi voi olla puutteellinen tai jopa pahimmassa tapauksessa estyä ilman evästeitä.

Selaimen asetuksia muuttamalla voit sallia, estää tai poistaa evästeiden tallentamisen tai kumota aiemmin antamasi suostumuksen. Selaimestasi riippuen klikkaa alla olevia linkkejä ja seuraa linkin takaa löytyviä ohjeita:

Microsoft Internet Explorer (IE)
Mozilla Firefox
Google Chrome
Safari

 

Jos et halua Google Analyticsin tarkastelevan tai käyttävän tietojasi, voit asentaa käytön estävän lisäosan (opt-out) selaimeesi tämän linkin kautta.

Hups, haluaisin sittenkin sallia evästeet ja verkkoanalyysin, jotta sivun kaikki ominaisuudet varmasti toimivat oikein.