20.03.2020 08:02
Kuten monessa muussakin työyhteisössä, on koronavirus COVID-19 johtanut meilläkin erityisjärjestelyihin. Kaikki työntekijämme ovat siirtyneet toimistoista etätöihin, mikä tekee asiakaspalvelun pyörittämisestä tavallista kimurantimpaa. Yhteydenottoja ja kyselyitä tulee nyt myös tavallista runsaammin, mutta pyrimme ruuhkasta huolimatta vastaamaan viesteihinne mahdollisimman nopeasti.
Rajallisten resurssiemme johdosta emme valitettavasti pysty ylläpitämään puhelinpalvelua, vaan pistämme kaikki paukut sähköpostilla tuleviin yhteydenottoihin vastaamiseen. Vastauksen saaminen omaan viestiin saattaa silti kestää tavallista pidempään, sillä puramme viestisumaa vanhimmasta alkaen.
Muistutuksena myös, että vastaukset moniin yleisiin kysymyksiin löytyvät infosivultamme. Oman luoton tiedot ja laskut pääsee tarkistamaan nopeimmin kirjautumalla omalle my.euroloan-asiakastilille.
Nykyhetki on varmasti sinullekin poikkeuksellinen, mutta kunhan tilanne tästä normalisoituu, pääsemme varmasti taas tarjoamaan palveluamme totutunlaisella tavalla.
Turvallista kevättä toivottaen
Euroloan