TOP 5 kysymykset ja vastaukset

30.01.2020 01:44

Top 5 usein kysytyt kysymykset

Olemme saaneet viime aikoina aktiivisesti yhteydenottoja teiltä asiakkailtamme. Monia tuntuu mietityttävän samanlaiset asiat, joten halusimme koota tähän vastaukset kaikkein useimmin meille esitettyihin kysymyksiin.

Huom. jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme, tarvitsemme tietojesi tarkastelemista varten joko:

a) asiakasnumerosi
tai
b) puhelinnumerosi ja osoitteesi

1. Voinko tehdä nostoja tai käyttää luottotiliäni muiden laskujen maksuun?

Valitettavasti uusien nostojen tekeminen tai laskujen (esim. sähkölaskun) maksaminen Euroloanin luottotililtä ei tällä hetkellä onnistu.

Parhaiten voit seurata luottotilisi tilaa kirjautumalla my.euroloan-tilillesi. Sieltä näet suoraan, voitko tehdä uusia nostoja tai käyttää luottotiliä laskujen maksuun. Voit myös päivittää tietosi (esim. sähköpostiosoite, tilinumero) my.euroloan-tilisi kautta.

Pyrimme korjaamaan tilannetta parhaamme mukaan, mutta tällä hetkellä on mahdotonta sanoa, koska nostojen teko on taas mahdollista. Tiedotamme sinulle heti, kun palvelumme on taas normaalisti käytössä.

2. Miksi sain laskun, vaikka uusi nostoni peruttiin?

Jos tekemäsi nosto jouduttiin peruuttamaan, eikä sinulla ole muuta avointa maksettavaa meille, ei laskusta tarvitse välittää. Tällaisissa tapauksissa kaikki perutusta nostosta aiheutuneet korot ja kulut hyvitetään sinulle. Voit tarkistaa maksujesi tilan kirjautumalla my.euroloan-tilillesi.

3. Miksi sain laskun, vaikka olen jo maksanut kuukausierän?

Tässä tapauksessa laskusi oli ehtinyt muodostua järjestelmäämme ennen maksusi vastaanottamista. Sinun ei tietenkään tarvitse maksaa samaa laskua kahteen kertaan. Kohdistamme tekemäsi maksun, eikä tästä seuraa sinulle ylimääräisiä kustannuksia.

Muut laskut tulee silti maksaa ajallaan. Eli jos aiemmin tekemästäsi nostosta on vielä muita kuukausieriä maksamatta, tulee ne suorittaa normaalisti.

Näet kaikkien maksujesi tilan kirjautumalla my.euroloan-tilillesi.

4. Miksi asiakaspalvelun vastauksissa kestää pitkään?

Asiakaspalvelumme muuttaa parhaillaan ja koulutamme uusia työntekijöitä. Siksi emme valitettavasti pysty tällä hetkellä vastailemaan puheluihin. Sähköpostiviestejäkin saamme runsain määrin, ja pyrimme vastaamaan niihin mahdollisimman nopeasti, mutta siinä saattaa monien kohdalla kestää tavallista pidempään.

Vastaukset moneen kysymykseen löytyvät usein kysyttyä -sivultamme tai kirjautumalla omalle my.euroloan-tilillesi.

5. Mitä Euroloanille tapahtuu tulevaisuudessa?

Pyrimme palauttamaan nostomahdollisuuden käyttöösi lähitulevaisuudessa. Myös totutunlaisen asiakaspalvelun tarjoaminen on tärkeysjärjestyksessämme korkealla. Teemme kovasti töitä asiakaspalvelun muutosten vauhdittamiseksi, jotta pääsisimme taas vastailemaan puheluihinne ja palvelemaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

Ymmärrämme, että tilanne voi aiheuttavaa turhaa stressiä. Olemme tästä pahoillamme. Asiakastyytyväisyys on edelleen meille kaikki kaikessa ja teemme kaikkemme tilanteen normalisoimiseksi.